[Tutor PyCZ] py Blogger

mr.pepkac na evilfucker.com mr.pepkac na evilfucker.com
Středa Srpen 31 16:56:30 CEST 2005

Zdravím, mám problém s touto knihovnou. V konzoli se ke svému blogu připojím ale ve svém skriptu už ne, kód je správně to mi kontroloval jeden známý. Python používám na mobilu verzi 1.1.6pre-alpha (založené na pythonu 2.2.x) Myslím si že problém bude někde v knihovně xml-RPC viz log s konzole:

_none)
  File "E:\system\libs\xmlrpclib.py", line 1079, in dumps
    data = m.dumps(params)
  File "E:\system\libs\xmlrpclib.py", line 622, in dumps
    dump(v, write)
  File "E:\system\libs\xmlrpclib.py", line 634, in __dump
    f(self, value, write)
  File "E:\system\libs\xmlrpclib.py", line 694, in dump_array
    dump(v, write)
  File "E:\system\libs\xmlrpclib.py", line 632, in __dump
    raise TypeError, "cannot marshal %s objects" % type(value)
TypeError: cannot marshal <type 'builtin_function_or_method'> objects
line 33, in ?
    blogs = blogger.getBlogs(l, p)
AttributeError: 'module' object has no attribute 'getBlogs'