[Tutor PyCZ] Obrázek

geon geon na post.cz
Středa Srpen 31 20:57:21 CEST 2005

unknow napsal(a):

>Prosím vás potřeboval bych v Tkinter zobrazit obrázek v Label a píše mi
>to že neexistuje a přitom tam je i názvy jsem kontroloval a nic

Ukaž nám kod, prosím. Jinak ti těžko můžeme poradit.

Nicméně zkusím si tipnout. Nepoužíváš náhodou *.jpg nebo *.png? Tkinter
umí nativně pracovat jen s gif a pgm (s těmito jsem se ani nikdy
nesetkal :-) ) :-(. Pro práci s ostatnímmi typy obrázků je nutné použít
knihovnu PIL (Image). Jen malý náznak jak se to dělá:

import Tkinter, Image, ImageTk

root=Tkinter.Tk()

platno=Tkinter.Canvas()
platno.pack()

obrazekRaw = Image.open("hrdina.jpg")
obrazek = ImageTk.PhotoImage(obrazekRaw)
polozka = platno.create_image(100, 100, image=obrazek)

root.mainloop()

U Label to asi bude podobne.

Druhý tip: špatně použité cesty ...

Takže jestli nic z toho není pravda, pošli prosím kod.

Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.