[Tutor PyCZ] pouziti knihovny v C z pythonu

geon geon na post.cz
Pondělí Červenec 4 18:40:07 CEST 2005

geon napsal(a):

> Já bych se to taky možná rád naučil .... Existuje nějaký dobrý
> tutoriál nebo stačí z Helpu Extending and Embedding?
> Tady by se vlastně jednalo o Extending, že?
>
> Na to snad existuje i nějaký modul,  který "převede" C kod na C kod s
> jinými názvy proměnných (začínajích na Py_...) nebo se pletu a patří
> to k něčemu jinému?
>
> Díky

Zavidim linuxarum.... ceckovy soubor se mi podarilo vytvorit, ale
nepodarilo se mi ho zkompilovat, protoze jaksi vc++ 6.0  (pro py 2.3) se
mi odmítá instalovat, takze tim to hasne. Zkousel jsem vse mozne i
nemozne a nejde.....

Jestli jsem dobre pochopil tutorial, tak na linuxu staci:
|$ gcc prikladmodule.c -I/usr/include/python2.2 -shared -o prikladmodule.so

tise zavidim ....

Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.