[Tutor PyCZ] volani programu ve Windows XP - os.spawnl

geon geon na post.cz
Pátek Červenec 22 19:16:10 CEST 2005

Jaroslav Vysoky wrote:

>Prolétl jsem odkaz, za který děkuji. Prakticky všechno, co tam vidím, jsem
>zkoušel. To samozřejmě neznamená, že nekoukám blbě.
>
>Osobně se momentálně pouším vyvolat Photoshop s parametrem následujícím
>způsobem:
>
>i=os.spawnl(os.P_NOWAIT, 'C:\\Program Files\\Adobe\\Photoshop 7.0
>CE\\Photoshop.exe', 'pokus.jpg')
>
>Photoshop se pustí, ale na parametr kašle...

Kurna na to uz jsem narazil, myslim ze tohle by fungovalo ve win98 (je
to někdo kdo by to mohl vyzkoušet??),
Nevím proč, ale pod 2000/XP tam musí být 'hluchý' parametr (je tu někdo
kdo ví?), takže asi takhle:

import os
os.spawnl(os.P_NOWAIT, r"c:\Program Files\Adobe\Acrobat
7.0\Reader\AcroRd32.exe" , 'x', r'I:\pokus.pdf')

Tedy přepokládám, že jsi to měl v cestě, ten soubor...

Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.