[Tutor PyCZ] gtk+, libglade

ViNiL vinil na zagamma.cz
Sobota Listopad 26 16:03:57 CET 2005

geon píše v So 26. 11. 2005 v 15:52 +0100:

> http://www.py.cz/PyGTK
>
> Jinak mě není zcela jasný vztak gtk (pygtkú) a libglade. Takže ti
> posloužím jen tutoriály na gtk/pygkt, které již jistě máš:
>
> http://www.pygtk.org/tutorial.html
> http://www.pygtk.org/reference.html
> http://www.pygtk.org/articles.html

- glade je kreslitko gtk widgetu, ktere mimo jine uklada nakraslene
souwidgeti do jakehosi xml souboru

- libglade je knihovna, ktera vezme jakysi xml soubor a zhmotni podle
nej ony gtk widgety

- doporucuji nahlednout do pygtk-*/examples/glade/ -- pravda neni tam
toho moc, ale na zacatek to staci

--

ViNiL

If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo.