[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

geon geon na post.cz
Neděle Duben 2 22:33:14 CEST 2006

Martin Petr napsal(a):
> Potreboval bych poradit s nasledujici veci. Naprogramoval jsem si
> jednoduchyho klasickyho
> hada pro konzoli (zatim bohuzel jen pro windows, curses planuju az
> pozdeji). [...]
Za sebe snad jen toto:
1. začátečník není ten, kdo je tu poprvé ;-) podle mne tento dotaz patří
do začátečníků snad jen tím, že je to o hře, ale rozhodně ne provedením
nebo dotazem (thready)...
2. Já osobně bych v tomto případě thready neřešil, mě to jede slušně i tak

Upozornil bych na následující maličkosti:
3. dokument je utf-8 a není deklarováno - asi bych si toho nevšiml, ale
PSPad mručel
4. máš použity jak tabulátory tak mezery - to se nedělá ;-)
5. doporučoval bych velikost tabu 4 mezery, jinak se velmi rychle a
hluboko noříš
6. některé if -elfi-elif (hlavně asi ř.112-120)... by se dalo nahradit
slovníkem
7. dolu/nahoru had běhá dvakrát rychleji - chtělo by vyřešit

Jinak je to z mého hlediska hezké, moc hezké

volume doprava.