[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

geon geon na post.cz
Pondělí Duben 3 15:02:18 CEST 2006

Petr Prikryl napsal(a):

> Ne. To si jen nerozumíme. V Pythonu prostě odsazovat
> vždy o 4 a vždy mezerami. Jak se tam dostanou (jestli
> editor rozgeneruje stisk klávesy TAB na 4 mezery),
> to už není pro výsledný zdroják důležité.

Snad si to pamatuji dobře - četl jsem v jednom blogu nebo článku od GvR,
že rozlišuje zdrojáky pro Google a pro komunitu - u GvR odsazuje na 2
mezery (jako prý většina staffu) a pro komunitu na 4  ;-)

--
geon
volume doprava.