[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 15:40:48 CEST 2006

Václav Hůla napsal(a):
> Jo. V céčku - zvlášť při stylu, jakym se dělá jádro - znamenají čtyři úrovně
> vnoření chybu. U pythonu ne.
>
> Ax
Diky, uz to myslim chapu :o) Kdyz se na to divam takhle, tak na tom
opravdu neco bude. Tu citaci jsem sem dal spis z legrace a taky abych
ukazal, odkud jsem k tem osmi mezeram prisel. Vlastne to bude taky mozna
trosku tim, ze Vim ma taky defaultne nastavenej osm znaku sirokej tab.

Jsem vazne totalni amater, tak se na me nezlobte jestli placam
hlouposti, ktery zkusenym programatorum prijdou samozrejmy...
--
To follow the path:
look to the master,