[Tutor PyCZ] Odsazovani (bylo Zachytavani udalosti v cyklu)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Středa Duben 5 07:16:12 CEST 2006

Doporučení pro používání různých stylů odsazování
jsou známá i z jiných jazyku. Tak například pro C
jich existuje více "standardních". Existuje pak
pravidlo, že se má styl pokud možno používat
konzistentně (tj. ve všech zdrojácích stejný).
Google začal používat Python velmi brzy, takže tam
toho už napsali asi hodně. Proto je asi žádoucí,
aby se drželi původně zavedeného stylu.

Podle mého názoru je odsazování o 4 lepší. Nenutí
mě to zaostřovat můj bystrozrak 8-)

pepr