[Tutor PyCZ] vytvoření serveru

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Srpen 15 19:04:42 CEST 2006

Jakub Vojáček napsal(a):
> Dík. Už mi to funguje:). Používám thready
> ale hrozne se to seka:(, nevim co s tím
> ten threading je rychlejší než socket?

threading je něco jiného něž socket, to se nedá srovnat. Tobě tam přeci
socket zůstal a thread přibyl, nebo ne?
add Hrozně se to seká:  to je hezké, ale nedá se z toho poznat nic.

Offtopic: rozhodně toto nebudeš moci provozovat na wz.cz, protože ten
pythonovské scriptování nepodporuje. Budeš muset tomu vyhradit svůj
vlastní PC (s tím, že asi budeš muset mít veřejnou IP adresu) nebo se to
bude moci hrát (chatovat) v uzavřené síti (třeba ve škole)....

Pavel Kosina