[Tutor PyCZ] rozdilne vystupy na tiskarne (lin, win)

Petr Vaněk subzero na rt.sk
Čtvrtek Srpen 17 07:21:37 CEST 2006

On Tuesday 15 August 2006 21:23, David Knotek wrote:
> Je nejaky zpusob, jak dosahnout stejneho vytisku v obou operacnich
> systemech? Mohl by mi nekdo z vas poradit nejake reseni? Nejak me
> nakopnout.

tyhlety tisky... jedine *zarucene* zpusoby, kterak dosahnout stejneho tisku na
vsech platformach podle mne:
- vystup v plaintextu
- vystup v postscriptu
- anebo v PDF

uz jsem dokonce videl, ze se generovalo obrovske mnozstvi faktur pres kaskadu:
skript vytahne data z DB a vytvori TeX soubor -> na nej zavola tex
prekladac -> posle postscript na tiskarnu. Fungovalo to. Uzivatel musel mit
naintalovany TeX.

Kazdopadne nejsme "aha, jeste 0.02pc doprava masochisti", takze bych se, byt
tebou, zameril na nejake lidstejsi reseni. Napr. Reportlab:
http://www.reportlab.org/
Mas tam hromadu ukazek pomerne slozitych sestav atd.

dalsi odkazy (moduly jsem nezkousel, ani si nejsem jisty jejich relevanci):
http://pyx.sourceforge.net/
http://pybrary.net/pyPdf/

takze asi tak
p.