[Tutor PyCZ] mod_python a kesovanie skriptov

Jiří Popek jiri.popek na gmail.com
Úterý Srpen 22 09:56:00 CEST 2006

Ano, tento problem u nas ve firme zpusobil, ze mod_python byl zavrzen jako
neakceptovatelne reseni. Osobne jsem patral na webu i v konferencich, ale
vsichni se tvarili, ze jim to funguje normalne...
U nas se s timto setkali vsichni, kdo byli v tymu-a to dokonce i na ruznych
platformach.

Nejvetsi sranda je, kdyz se pri opetovnem reloadu stranky cyklicky objevuji
ruzne stranky... (cache prohlizece samozrejme vypnuta).

Podle me nezbyva nez sahnout po jinem reseni - ja osobne pouzivam CherryPy
se kterym tyhle problemy nejsou.
Zdar a silu
J.