[Tutor PyCZ] Tkinter

Jozef Blaho ml jblaho na inmail.sk
Středa Prosinec 13 11:51:09 CET 2006

Dobry den, Pavel,

Odpovedam na spravu zo dna 12. decembra 2006, 21:40:11, v ktorej ste napísali:

> http://tkintercz.wz.cz/toplevel.htm  - geometry
>>

> http://tkintercz.wz.cz/toplevel.htm  - deiconify

diki, ta geometria mi uz ide v pohode, ale pri tom pouziti deiconify()
mi to okno proste zamrzne, neviem, kde robim chybu ???
pouzivam to nasledovne :

if self.top.state() == "iconic":
   self.top.deiconify()

Registrace CZ domeny za nejlepsi cenu trhu 500 Kc!
Nabizime take vyrazne zvyhodneni novych objednavek
webhostingovych sluzeb, 3 mesice provozu zdarma nebo
zaplatime za Vas registraci domeny. Akce plati
od 4.12. do 11.12.2006. www.czechia.com