[Tutor PyCZ] Tkinter

Jozef Blaho ml jblaho na inmail.sk
Středa Prosinec 13 20:49:26 CET 2006

Dobry den, Pavel,

Odpovedam na spravu zo dna 13. decembra 2006, 12:41:43, v ktorej ste napísali:

> To bude něčím jiným, myslím. Udělal jsem ti demo script a vše jede jak má:

> from Tkinter import *

> def dolisty():

>     root.iconify()

> def zlisty():
>     print root.state()
>     if root.state() == "iconic":
>        root.deiconify()

> root = Tk()

> root.after(1000, dolisty)
> root.after(2000, zlisty)

> root.mainloop()

skusil som ten script a ide v pohode, takze mas pravdu, bude to v
niecom inom, myslim ze by to mohlo byt v tom, ze ja som moj self.top
ziskal vnutri mojej triedy class Login(Frame) takto:
self.top = self.winfo_toplevel()

takze to skusim zmenit a uvidim ...

kazdopadne, diki moc ...

--
Vela stastia,              Jozef
                           mailto:jblaho na inmail.sk

Registrace CZ domeny za nejlepsi cenu trhu 500 Kc!
Nabizime take vyrazne zvyhodneni novych objednavek
webhostingovych sluzeb, 3 mesice provozu zdarma nebo
zaplatime za Vas registraci domeny. Akce plati
od 4.12. do 11.12.2006. www.czechia.com