[Tutor PyCZ] Re:Tutor Digest, Vol 9, Issue 5

petr babicka babcca na seznam.cz
Pondělí Únor 20 18:06:19 CET 2006

nebo
Ten kod:
opak=1   #jestli se ma opakovat
import random
while opak:    #opakuj
            baf=random.randint(1, 10)
            asd=random.randint(1, 10)
            bafi=asd+baf
            print str(asd), "+", str(baf),
            x=input( "Kolik to je: ")
            if x==bafi:
                       print "To je spravna odpoved."
                       opak=0   #program se ukoci
            else:
                       print "Bohuzel výsledek je ", bafi

Nebo:

import random
for x in xrange(0,100):                          #Program udela 100 smicek(100x se zopakuje)
            baf=random.randint(1, 10)
            asd=random.randint(1, 10)
            bafi=asd+baf
            print str(asd), "+", str(baf),