[Tutor PyCZ] Problem s exec uvnitr funkce

geon geon na post.cz
Čtvrtek Leden 5 12:42:24 CET 2006

Tomas Brabenec napsal(a):
> Zdravim,
> mam zacatecnicky dotaz, ale nevim si proste rady.
> Z internetovych zdroju a diskuzi tomu rozumim jeste min.
>
> Mam funkci s nazvem "parsetag", ktera se vola rekurzivne a uvnitr te
> funkce mam kdesi exec("_nejakyprikaz_")

Taky je celkem divný, že když v Helpu napíši exec, tak mi to vyhazuje
zcela nesmyslné stránky. K té pravé se musím dostat ručně  -Python
Reference Manual - Simple statements - The exec statement. To jsi ale
jistě čet :-)

A googloval jsi taky, snad:
http://www.google.com/search?hl=cs&q=SyntaxError%3A+unqualified+exec+is+not+allowed&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=

Neříkám že tam je vysvětlení, ale co kdyby ....

A ještě prohledání konference python.org
http://groups.google.com/group/comp.lang.python/search?group=comp.lang.python&q=SyntaxError%3A+unqualified+exec+is+not+allowed&qt_g=1&searchnow=Prohledat+tuto+skupinu

;-)

Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.