[Tutor PyCZ] Problem s exec uvnitr funkce

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Leden 12 10:01:31 CET 2006

No, mě to jako zacatecniky dotaz prijde, ale uz jsem na to prisel.
Nebudu to tady rozvadet, ale proste staci pouzit:

exec(string) in locals()
respektive
exec(string) in globals()

Kazdemu uz je ze zapisu nejspis jasne co jsem delal spatne.

Sem si to co jsem na webu nasel jen spatne vysvetlil,

Tomas Brabenec
http://brabenec.net