[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Leden 12 12:49:04 CET 2006

geon napsal(a):

> No ale vždyť to
> http://www.modpython.org/live/current/doc-html/inst-testing.html umí.
> Jen to není print, ale req.write() ...
> A myslím, že uvnitř v té funkci, si můžeš volat a importovat jakékoliv
> svoje objektové věci, které mohou i průběžně do req zapisovat.  ....

Tojo, to je pravda,me ale stve, ze tam musi byt ta zakladni funkce treba
index() nebo ze si funkci musis volat http:.../script.py/mojefce
Libilo by se mi, kdyby se pri zadani http:.../script.py zpracoval soubor
naprosto standardne.
Ale to bych to asi mel rozbehnout spis jako cgi-bin a pak bych to mel,
tak jak chci. Ale cgi-bin bych nechtel. No nic, zkusim si pod
mod_python.publisher chvili hrat a treba se mi to zalibi ;-)

Tomas