[Tutor PyCZ] email

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Červenec 31 08:13:18 CEST 2006

xDlabacekM na seznam.cz napsal(a):

> import smtplib
>
> server = smtplib.SMTP('smtp.seznam.cz')
>
> server.set_debuglevel(0)
>
> server.sendmail('marek35 na post.cz','xdlabacekM na seznam.cz','pokus')
>
> server.quit()
>

> zkrátil jsem to, co to šlo, jen abych to otestoval. Chci to jen
> vyzkoušet, abych to pochopil

tak ještě jednou ;-). Používáš tb, outlook?

- ano - použij smtp server, který tam máš uvedený. Pokud je třeba
autentifikace (což bys tam měl vidět taky, musíš ještě použít příkaz
server.login(....))
- ne - zjisti si smtp, který ti *musel* dát tvůj poskytovatel. V tomto
případě doporučuji nejdříve zprovoznit tb, outlook - jak na pop3 (třeba
to budeš chtít taky zkusit) a pak i na smtp. No a pak údaje pužít v pythonu.

smpt server se nedá použít jakýkoliv. Poskytovatelé je většinou
poskytují jen těm, kteří se přes ně připojují.

jo?

Pavel Kosina