[Tutor PyCZ] gui aplikace

Lukáš Vondruška lukas.vondr na tiscali.cz
Středa Březen 1 12:56:07 CET 2006

Dekuju moc, takhle to hezky funguje...
kdybyste byl jeste tak hodny, mohl byste mi lehce popsat ten soubor
setup.py? at to jen hloupe neopisuji? nebo me odkazat na zdroj, kde se o tom
dozvim vic?
jeste jednou diky

-----Original Message-----
From: tutor-bounces na py.cz [mailto:tutor-bounces na py.cz] On Behalf Of Tomas
Brabenec
Sent: Wednesday, March 01, 2006 10:06 AM
To: Konference Tutor portalu PyCZ
Subject: Re: [Tutor PyCZ] gui aplikace

Chybí ti tam více věcí v tom setup.py zkus ho udělat takhle:

# coding: cp1250
from distutils.core import setup
import py2exe
import glob

setup(
      options = {
          "py2exe": {
              "compressed": 1,
              "optimize": 2,
              "packages": ["encodings"],
              "excludes": ["Tkinter"],
              "dll_excludes": ["tcl84.dll", "tk84.dll"],
           }
      },
      name="app",
      version="1.0",