[Tutor PyCZ] predani instance v C++ funkci v pythonu

Jan Sonnek xsonnek na gmail.com
Úterý Březen 7 11:49:36 CET 2006

Dobry den,
Delam bakalarskou praci a celkem to specha. Dostal jsem za ukol nawrappovat
system pro virtualni realitu, ktery je napsany v C++. To jsem provedl pomoci
swigu a zakladni funkce uz mam v knihovnach, ted potrebuju tem funkcim nejak
predat ukazatel na funkce v cecku napr. funkce getEvent( *vrecko::Ability ),
Delam to si spustim binarku systemu v cecku a pak se preda rizeni pythonu.
At muzu spravne predat rizeni pythonu musim pythonu predat odkaz na instacni
tridy. Jde to vubec stale to nikde nemuzu najit. Delam to pomoci
PyObject_Call( pFunc,  pArg ). Byl bych vdecny za nejaky kus kodu nebo dobry
tutorial. Nevim si s tim rady.

Dekuju moc za kazdou radu.

Jan Sonnek