[Tutor PyCZ] Return

Jiří Popek jiri.popek na gmail.com
Středa Březen 8 08:12:39 CET 2006

V jazyce C to funguje tak, ze se navratova hodnota funkce napr. FOO
(navratova hodnota je realizovana funkci return) ulozi na zasobnik,
odkud si jej vyzvedne telo programu, ve kterem byla dana funkce FOO
volana...

Myslim ze v Pythonu to bude vicemene totez, ale kdybyste chtel
podrobneji zjistovat co se deje uvnitr Pythonu, tak je nejspis nutne
nahlednout do zdrojovych kodu Pythonu.

J.