[Tutor PyCZ] py2exe

petr babicka babcca na seznam.cz
Středa Březen 8 18:05:58 CET 2006

Ahojky mam takovej dotazek. Nevite nahodou jak vytvorit v modulu py2exe jeden velky exe soubor? Kdyz udelam klasickej setup.py, tak to vytvori exe soubor, dll knihovnu, zip soubor a importovany moduly. Potreboval bych, teda pokud jde, vytvorit jeden exe soubor, dll knihovnu pythonu. Nevim jestli to jde a tak se ptam. Na anglickej strankach neco malo je, ale nejsem z toho moc chytrej :(. Nebo jestli je nejakej lepsi binarni komilator. Slysel jsem neco o Frezze(nevim presne jak se to jmenuje, ale myslim, ze nejak tak :) ). Tak jestli o necem nahodou nevite. Predem moooc diky babca jo a jeste k limeware, obdivuju lidi co ho udelali do konce ja sem u tech robotu skoncil pac sem nevedel jak dal postupovat( nevedel jsem jak pohybovat tim robotem, ale to ted uz jedno), chtel sem jenom rict !!DRZIM TI PALCE AT TO ZVLADNES!! a nezapomen na ten link na hotovou hru rad si ji zahraju 8)))
                  Zdarec Babca :)