[Tutor PyCZ] Roboti Přicházejí - Final(?)

Tomáš Bělonožník rebelme na gmail.com
Čtvrtek Březen 23 18:49:31 CET 2006

Ahoj,
tak jsem se rozhodl že vám sem postnu link na dodělanou hru Roboti
Přicházejí. Hotová je už nějakou dobu, důvod proč jsem ji ještě
nepostnul a neozval jsem se je takový, že s ní nejsem spokojen a na
nějakou dobu jsem ztratil motivaci. Kontroly kolizí sice fungují, ale
podivně, chvílemi ano, chvílemi ne a i když na obrazovce už je situace
kolizní, program si myslí že není. Zkoušel jsem porůznu posouvat bod,
podle kterého se kolizní sitauce určuje, ale ani přesto že ho
zaokrouhluji, ani přes ty posuny se mi to nepodařilo. Hra je také
velmi snadná, prostě tomu něco chybí. Dost řeší, jestli chcete zkusit,
tady je ten link - http://www.sendspace.com/file/6h233c (ovládání do
osmi směrů podle tlačítek na numerické klávesnici, t funguje jako
teleportace).

Děkuji Peprovi a Geonovi za veškerou pomoc při tvorbě.

--
"Any fool who would die for honor is better off dead." - Cabal Patriarch
"I don't know what the next World War will be fought with, but the