[Tutor PyCZ] Had - jeste jednou

Martin Petr martin261 na gmail.com
Úterý Květen 2 21:57:59 CEST 2006

Dobry vecer vsem!

Vypada to moc hezky, skoda, ze na podrobnejsi studium kodu ted bohuzel
nemam cas. Za mesic maturuju. :o( To je taky trochu i duvod toho, ze
jsem to podle toho OOP modelu nezpracoval uz driv...snad nebude vadit,
kdyz se o to pozdeji pokusim i ja ;o)
Vidim, ze se tam objevujou i ty thready, ktery jsem prvne navrhoval,
takze se urcite zase naucim neco noveho :o)

Martin

PS: Neni zac ;o)