[Tutor PyCZ] Had - jeste jednou

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Středa Květen 3 14:08:23 CEST 2006

Diky, rad se necham poucit (myslim to vazne :-). Problem je mozna trochu ve
mne samotnem a gety a sety jsou mi nejak tak osobne blizsi a to jsem se javou
ani C++ nikdy moc nezabyval. V kodu jsem se snazil o to, aby byla zachovana
urcita jednotnost a nebyl to nejaky mix typu tu pristup k promenne, tu
pristup k metode. Ono se pak i pro psani toho kodu clovek nemusi moc
premyslet, jestli ma pristupovat jen k promenne nebo uz volat metodu.

Property jsou pekna vec, v tomto smeru je to i trochu lenost z me strany, ze
pouzivam zastaraly styl a nejdu s dobou.

Jinak ten clanek je fakt zajimavy, po zbeznem prohlednuti me mozna i
presvedci ;-)

Jirka

On Wed, 3 May 2006 08:01:24 +0200, Petr Vaněk wrote