[Tutor PyCZ] Akce nad soubory konkretniho typu v adresarove strukture

dam arthur na argh.cz
Středa Květen 3 15:01:45 CEST 2006

Ahoj,
seznamuju se s pythonem, resil jsem jednoduchou ulohu: projit adresarovou
strukturu a nad soubory nejakeho konkretniho typu udelat nejakou akci.
Po chvilce laborovani jsem vyplodil nasledujici, ale proste se nemuzu zbavit
pocitu, ze by to melo jit lip (treba jen to vyhodnoceni, zda je soubor
prislusneho typu celkem taha za oci). Takze spis namet na diskusi:

import os

def walkdir(folder):
    for root, dirs, files in os.walk(folder):
        for file in filter(lambda s: s.endswith('.tmp'), files):
           print root, ' - ', file
           akce(root + file)

walkdir(dir)

Dik za nazory, ikdyz ocekavam, ze budou spise kriticke, rad se priucim (-:
	David