[Tutor PyCZ] Akce nad soubory konkretniho typu v adresarove strukture

geon geon na post.cz
Středa Květen 3 16:40:15 CEST 2006

dam napsal(a):
> Ahoj,
> seznamuju se s pythonem, resil jsem jednoduchou ulohu: projit adresarovou
> strukturu a nad soubory nejakeho konkretniho typu udelat nejakou akci.
> Po chvilce laborovani jsem vyplodil nasledujici, ale proste se nemuzu zbavit
> pocitu, ze by to melo jit lip (treba jen to vyhodnoceni, zda je soubor
> prislusneho typu celkem taha za oci). Takze spis namet na diskusi:

Zkus použít modul path - někde na Netu ho určitě najdeš. Podle mne je
skvělý, škoda že není v distribuci. Shrnuje několik modulů, ve kterých
jsou poschovávány funkce se soubory: os, os.path, glob, fn, ....(ještě
jeden nebo dva).

from path import Path

def walkdir(folder):

    d = Path(folder)
    for f in d.walkfiles('*.py'):
        print f.realpath()

walkdir(u".")

P.S. Sakra proč se mi tyto příspěvky v TB neřadí podle threadů, ale
všechny v jedné úrovni? Někdy jo,  někdy ne....

volume doprava.