[Tutor PyCZ] Had - jeste jednou

Martin Petr martin261 na gmail.com
Čtvrtek Květen 4 22:07:48 CEST 2006

Az budu mit trochu casu a budu si potrebovat odpocinout od uceni, trosku
tu svoji verzi "zlidstim" a samozrejme ji tam poslu. Na tu predelavku do
MCV modelu ale budu mit cas asi az po maturite :o(.
Kdy se planuje uzavreni souteze? Abych vedel, jakou mam casovou rezervu ;o).

Martin

PS: To jsem teda koukal, kdyz jsem zjistil, ze jsem (i kdyz nechtene ;o)
zapricinil vznik souteze ;o) Jsem rad...
Osobne me to samotnyho napadlo, kdyz jsem toho hada delal, ale nejak
jsem si nebyl jist, jak by se to uchytilo. Diky, geone.