[Tutor PyCZ] Několik "Měsíců"

geon geon na post.cz
Sobota Květen 20 14:07:54 CEST 2006

Nejdřív si je musíš v jednom cyklu vytvořit a zapamatovat (asi do
seznamu - a možná i souřadnice, i když ty se dají následně zjistit z
proměnné samotného kruhu: c.coords() ) a pak v dalším, pravděpodobně
nekonečném cyklu ten seznam planet procházet a s každou jednotlivou
planetou udělat posun o nějaký uhel. Bez funkcí to bude určitě dost
nepřehledné.

Hezky se to píše, s implementací to je pak delší :-)

geon