[Tutor PyCZ] (no subject)

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Květen 28 17:18:45 CEST 2006

xDlabacekM na seznam.cz napsal(a):

> Ahoj,
>
> Mám zhruba tohle:
>

> for q in range(100):
>
>    obj=[]
>

>   pru=random.randint(2,10)
>
>   uhel=random.randint(1,359)
>
>   set_colour(Colour.red)
>
>   allow_moveables()
>
>   c=circle(x,y,pru, filled=1)
>
>   vz=random.randint(50,300)
>
>   obj=[]
>

>   pla=[uhel, pru, vz]
>
>   x=320+pla[2]*math.cos(pla[0])
>
>   y=240+pla[2]*math.sin(pla[0])
>
>   obj.append(pla)

> [...]
Ne, bohužel to nechápu. Taky proto, že ten kod co jsi sem dal je
nefunkční - myslím že hází úplně jinou chybu než o které píšeš ty (asi).
Pls dávej sem "funkční" zkrácené verze, které když si pustíme, tak to
hodí tu chybu nebo se ukáže přesně ten problém, na který se ptáš. A je
dobré dávat sem i výpis té chyby z té zkrácené verze, aby si odpovídaly
čísla řádků.

Nevím tedy na co se ptáš, ale řeknu ti, co vidím v kodu za pravděpodobné
chyby:

* při každém průchodu smyčkou for nuluješ proměnnou obj (a to dokonce
dvakrát). To asi nechceš.
* proměnnou x a y používáš před jejím výpočtem.
* allow_moveables() stačí dát jednou - a to před smyčku
* stejně jako set:_color()

Ahoj

--
geon