[Tutor PyCZ] server aplikace a jeji ovladani

Karel Srot karel.do.pekla.zajel na seznam.cz
Středa Listopad 1 14:11:07 CET 2006

Zdravim,
muzete mi prosim poradit s nasledujicim. Mam server aplikaci, ke ktere
se pres sit pripojuji klienti. Ta server aplikace tedy bezi porad (neco
jako daemon), vetsinu casu posloucha a kdyz ma pozadavek od klienta, tak
ho obslouzi. Ovsem jednou jiste bude zadouci tuto aplikaci ukoncit.
Muzete mi poradit vhodny zpusob, jak moji aplikaci sdelit, ze se ma
ukoncit (opustit nekonecnou smycku). Zatim jsem to delal tak, ze jsem ji
poslal po siti pokyn z klienta. Ale jiste jsou lepsi zpusoby. Predem diky.

Karel