[Tutor PyCZ] Transformacie Rectu :)

petrik petrik na extel.sk
Neděle Listopad 5 02:52:30 CET 2006

Zdarec, mno takže ..skúšal som tie transformácie :) ..a pokúšal som sa na ne nejak prísť sam ..ale nejak to nevyšlo..aspon nie úplne ..
Tak problém mám v tomto , chcem kontrolovať veľkosť Rectu  (size),takže jeho vysku a sirku.
a neviem ako spravit to že

Ak platí že original.vyska , sirka >= (sirka,vyska)*2:
          tak to hodi do original.size

neviem či spravne volám veľkosť Rectu ,
takže poradte či osobitne mam volať :

-- self.rect.width, self.rect.height

alebo

 -- self.rect.size

hmm???

Taktiež ak chcem kontrolovať atributy self.rect.size
tak ako ich mám volať?
skúšal som to nejak takto

for x,y in self.rect.size:

A následne ako nadefinovať základnú pozíciu ..ten základny Defaultny,nezmeneny stav..... alebo ako môžem porovnávať dva Rect.size atributy?

def _scale(self):
        "zväčši obrazok Rectu o 2x"
        center = self.rect.center
        velkost = self.rect.size
        sirka = self.rect.width
        vyska = self.rect.height
        self.rect = self.image.get_rect()
        print "velkost", velkost
        print "sirka",sirka
        print "vyska",vyska
        self.image = pygame.transform.scale2x(self.image)
        self.rect.center = center

Diky moc za pomoc .. :)

WraCkeR