[Tutor PyCZ] Transformacie Rectu :)

petrik petrik na extel.sk
Úterý Listopad 7 19:31:23 CET 2006

podmienku pre size objektu.
Na co je get_rect() vim ..ale jak to zapísa» do podmienky tak to uz nie..
pôvodnej velkosti..
Tak jak si vravel ..

objektu x,y

?? a ja sa pýtam ako teraz zadám podmienku pre get_size ktory má 2 atributy
..

x=20 // default size
y=50 // default size
x1=x*2 //deafult size * 2
y1=y*2 // default size * 2
if size == x1,y1:
zakladnej polohy objekt ..

takľe priebeh je taky .. objekt je v základnej velkosti a ked naňho nabehnem
s kurzorom tak sa zväčąí o 2x .. a ta podmienka ma vráti» objekt do pôvodnej
veµkosti objekt ,ak uľ objekt dosiahol size*2 ..

Daląí informace o konferenci Tutor