[Tutor PyCZ] Transformacie Rectu :)

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Listopad 8 05:36:49 CET 2006

Jo, máš v tom velký zmatek, jednak i proto, že pořádně nečteš

petrik napsal(a):
> Ahaa jasne .. ešte ma zaujíma to jestli pôvodná hodnota môže byť
> zadefinovana takto.
>
> puvodniHodnota= micek.rect.size()
>  //a pak pujde ta podminka ...

Já nikde o micek.rect.size() nepíši. Dokonce myslím, že taková metoda
ani neexistuje. Já píši micekRect, který vznikne jako .. (no nebudu se
opakovat)
> Mno teraz to skúšam a ide to ..len zmensiMicek .. ako tu urobiť? ..
> pomocou return ??
Já to totiž ani nevím, jak jsi ho zvětšil - no ale zmenšit půjde přesně
opačným postupem - možná místo plusových hodnot  (o kolik se měl
zvětšit) zadáš mínusové hodnoty - nebo najdeš podobnou funkci k té,
kterou jsi na zvětšení použil.
> Mam v tom teraz mišmaš

to už jsem psal taky ...

Pavel Kosina