[Tutor PyCZ] aplikace typu daemon

Karel Srot karel.do.pekla.zajel na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:59:55 CET 2006

Dobry den,
uz jsem ten dotaz jednou pokladal, ale nikdo mi neporadil, mozna jsem se
jen nespravne vyjadril. Muzete mi doporucit vhodny zpusob, jak
komunikovat s aplikaci typu daemon (resp. server apliace bezici na
pozadi). Budu ji jiste potrebovat nejaky pokyn k ukonceni apod.,
prozatim jsem to delal pres sit (pokynem z klienta), ale to jiste neni
nejlepsi zpusob, co kdyz sit nepujde. Myslim, ze na UNIX platforme se
pouziva napriklad zapis nejakeho retezce do specialniho souboru. Mozna
by toto byl zpusob, ale nevim, jak hlidat zmenu nejakeho souboru na
disku. Nebo znate nejaky lepsi zpusob?
Dekuji za odpoved
Karel