[Tutor PyCZ] Pygame - smazat obrázek

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Pátek Listopad 24 11:15:08 CET 2006

Ahoj

už sem to vyřešil to mazání, ale vyvstává novej problém. pygame je pro něco úplně novýho. dřív sem hry dělal v Tkinteru a ten se chová rozdílně. když v Tkinteru na sebe vykreslím dva obrázky a smažu ten horní tak se objeví ten pod ním. ale v pygame když smažu jeden tak se mi to smaže až úplně dolů:( možnost je že bych po každým pohnutí překresloval celou mapu  ale to by každej pohyb trval moc dlouho, takže by to spíš po pohybu pstavy opravit jenom ty obrázky co to umazalo.. je nějaký způsob jak zjistit jaké obrázky byly narušeny abych je překreslit?
btw, obrázky mažu metodou blit:
self.pozadi.blit(self.bg,self.postava.rect,self.postava.rect)

děkuju za odpovědi popřípadě za nápad jak to řešit jinak s tím pohybem...

Blujacker