[Tutor PyCZ] kudy na GUI? ;-)

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Říjen 3 14:36:57 CEST 2006

Mozes pouzit Tkinter (standardny GUI pre Python)

Na pisanie logov do textoveho okna so Scrollbarom,
mozes pouzit package/objekt ScrolledText

http://tkintercz.wz.cz/scrolledtext.htm

najprv treba importovat
from ScrolledText import *

potom
self.text_okno = ScrolledText(self.frame,width=50,height=.....)
pridavanie textu do okna asi takto
msg = u'Môj textový reťazec"
self.text_okno.insert(END, msg)

To je len velmi zhruba. Robil som nieco take naposledy uz dost davno.

sebastian <sebastian na sendmail.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
03.10.2006 12:23
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
[Tutor PyCZ] kudy na GUI? ;-)

Zdravim,
potrebuji postouchnout - muj program bude potrebovat takove
jednoduchoucke GUI. Jedno okno vzhledu poznamkovy blok kde se mi budou
vypisovat "logy" a v pravem hornim rohu se stale budou ukazovat hodnoty
nekolika promenych. Logy se budou posouvat a bude se mozne scrollbarem
podivat do minulosti. Jak mam na to jit? Python ma GUI asi 100 a kazde
jine ;-)

Seb.