[Tutor PyCZ] kudy na GUI? ;-)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Říjen 3 15:30:04 CEST 2006

Přimlouvám se za wxPython a navíc bych nainstaloval wax, což
je jeho nadstavba.

http://zephyrfalcon.org/download/wax-0.3.16.zip

wxPython je mi sympatičtější než Tkinter. Musí se sice nainstalovat,
ale není to problém. A pěkně to vypadá.

wax pak vše ještě zjednoduší, takže například
jednoduchý editor se dá napsat asi na 70 řádků -- viz

http://zephyrfalcon.org/labs/wax_primer.html

pepr

Tomas Brabenec