[Tutor PyCZ] Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 8 13:07:26 CEST 2006

petrik napsal(a):
>    Mno nevím,nevím teď se mi to všechno plete.
>    Tak rikas že tu:
>
>  opicka = Opicka('opicka.bmp')
>
>   by měly být souradnice
ano měly, asi takhle:

opicka = Opicka('opicka.bmp',(61,70)) # třeba jako tuple

A pak musíš patřičně upravit i třídu Opička, metodu __init__, aby ta
nový argument přijímala a aby ho na patřičném místě použila. Pak totiž
můžeš použít krásné:

kladivo = Opicka('kladivo.bmp', (xx,yy))

Pojmenování třídy Opicka je v tomto případě zavádějící, ale je pravda,
že Pythonu je zhola jedno, jak svoje třídy pojmenuješ ;-)

> Ja už nevím ani kde hledat tyhle věci .. koukam do jiných zdrojáku ale
> nevím , nekdy tam neni to co ja potrebuji nebo nechapu ..
> A tutorialy jsou o jinem co ja potrebuji.
Myslím že ne, Že všechny věci z tutoriálu o OOP se ti zde (i jinde)
budou setsakramentsky hodit!

--
geon
Pavel Kosina