[Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

superman feed na centrum.cz
Neděle Říjen 8 19:35:53 CEST 2006

> supermane, příště se pls dotazujte v python na py.cz. Tohle je forum pro
> *absolutní* začátečníky, kazíte nám tu charakter ;-). Taky byste tam měl
> více názorů, protože tam, je více lidí.

No co mám dělat? Proč jsou tu vlastně dvě fóra? Není to trochu
nešťastné? Při té frekvenci, která tu je v obou fórech by to hravě
vyřešilo fórum jedno. Třeba linuxová konference je taky jedna, lítá tam
mnohonásobně víc dotazů a začátečníci i profesionálové jsou na jednom
místě. Kdyby v každém fóru lítaly stovky dotazů za den tak neřeknu, ale
takhle?