[Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

superman feed na centrum.cz
Neděle Říjen 8 20:46:06 CEST 2006

> Já vím, je to problém, že nevím, jak to přesněji stanovit, co ještě sem
> jo a co ne. Nějak srozumitelně by to ale chtělo. Snad témata typu
> http://docs.python.org/tut/tut.html, ale to mi připadá moc. Spíš ještě
> začátečničtěji. Takové dotazy ala SŠe, Pascal, 1. rok.....

Podle mě takový člověk nebude dělat do Pythonu. Python není jazyk
rozšířený mezi začátečníky, podle mě 99,999% lidí zkoušejících Python
mají za sebou několik let programátorské praxe.

Jinak kdybyste věděli o nějaké slušné knížce, nebo manuálu, kde by se
Python rozebíral jinak, než pro blbce, budu rád. Jde mi prostě o takové
solidní základy, kde se nějak předpokládá, že člověk ví co je to
operace, proměnná, objekt, podmíněný příkaz, datový typ, seznam,
podprogram, umí programovat, atd.. a dozví se to co by čekal jinde.
Vyloženě narážím pouze na příručky, kde se předpokládá, že se Python
člověk učí jako začátečník.

> Zatím to zůstává na citu každého. Je fakt, že už jsem několikrát
> odkazoval na profi forum a že už mě to nebaví ;-)

To věřím.