[Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pondělí Říjen 9 10:19:43 CEST 2006

>Jinak kdybyste věděli o nějaké slušné knížce, nebo manuálu, kde by se
>Python rozebíral jinak, než pro blbce, budu rád.

Velmi prinosne kapitoly su i v zaciatocnickych knihach, preto si nemyslim,
ako si sa vyjadril,
ze su "pro blbce":
http://knihy.cpress.cz/Book.asp?ID=801&SearchText=Python&SearchType=4
http://www.grada.cz/katalog/seznam/naucte-se-python/

Ked chces ist rovno na vec, mozes si precitat toto:
http://www.neo.cz/python.html
Tato knizka od D.Beazley-ho sa sice moc nepropaguje, ale myslim si,
ze je velmi dobra.

Dobre su serialy na rozne temy od D.Mertz-a "Charming Python"
pozri tu
http://www-128.ibm.com/developerworks/views/linux/libraryview.jsp
a zadaj klucove slova Charming Python

alebo ak by si chcel spracovavat text, tak si pozri jeho knihu
"Text Processing with Python"
http://www.gnosis.cx/TPiP/
Kapitoly sa daju stiahnut vo formate txt free.

Co sa tyka databaze, ja osobne ked spracovavam databazu na platforme Win
(ci uz lokalnu, alebo vzdialenu),
pouzivam ADO a k tomu existuje dobry tutorial "Python and ActiveX Data
Objects (ADO)", ktory
je napriklad tu:
http://www.ecp.cc/pyado.html

superman <feed na centrum.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
08.10.2006 20:46
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

> Já vím, je to problém, že nevím, jak to přesněji stanovit, co ještě sem
> jo a co ne. Nějak srozumitelně by to ale chtělo. Snad témata typu
> http://docs.python.org/tut/tut.html, ale to mi připadá moc. Spíš ještě
> začátečničtěji. Takové dotazy ala SŠe, Pascal, 1. rok.....

Podle mě takový člověk nebude dělat do Pythonu. Python není jazyk
rozšířený mezi začátečníky, podle mě 99,999% lidí zkoušejících Python
mají za sebou několik let programátorské praxe.

Jinak kdybyste věděli o nějaké slušné knížce, nebo manuálu, kde by se
Python rozebíral jinak, než pro blbce, budu rád. Jde mi prostě o takové
solidní základy, kde se nějak předpokládá, že člověk ví co je to
operace, proměnná, objekt, podmíněný příkaz, datový typ, seznam,
podprogram, umí programovat, atd.. a dozví se to co by čekal jinde.
Vyloženě narážím pouze na příručky, kde se předpokládá, že se Python
člověk učí jako začátečník.

> Zatím to zůstává na citu každého. Je fakt, že už jsem několikrát
> odkazoval na profi forum a že už mě to nebaví ;-)

To věřím.