[Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pondělí Říjen 9 11:36:09 CEST 2006

Kazdopadne Beazley za 85 alebo i za 99 CZK je i super cena, ja som za neho
svojho casu musel zacvakat cca 400 Sk.
Keby si ale chcel, mam z webu aj elektronicku PDF-verziu knihy. Je sice po
nemecky (neviem ci to je/neni pre teba prekazka),
ale ak chces mozem ti ju poslat, aby si vedel co od knihy mozes ocakavat:

superman <feed na centrum.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
09.10.2006 11:06
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ] Python, wxPython a databázová aplikace

Skvělé!!!