[Tutor PyCZ] zrušení konference

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Říjen 10 09:14:25 CEST 2006

Podla mna tiez staci jedna konferencia.

"Jiri Vit" <jirivit na jirivit.com>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
10.10.2006 09:08
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

"Konference Tutor portalu PyCZ" <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ] zrušení konference

Me zacatecnicke dotazy nevadi. Jsem pro jednu konferenci. Hlavni konfera
je stejne dost mrtva na to,
aby tento "napor" zvladla.

Zdravi

Jiri Vit

Dne Tue, 10 Oct 2006 08:09:00 +0200 napsal/-a Pavel Kosina <geon na post.cz>
zprávu následujícího znění: