[Tutor PyCZ] "nahrada" pascalske knihovny CRT

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Říjen 12 09:01:52 CEST 2006

Asi myslis, nieco s cim by si mohol robit textove uzivatelske rozhranie,
nie?

Nemam s tym sice skusenosti, lebo pouzivam Tkinter, ale kedysi som cital o
kniznici Curses tu
http://www-128.ibm.com/developerworks/linux/library/l-python6.html
a tu
http://www.amk.ca/python/howto/curses/curses.html

Curses ale asi pre Windows nie je, pretoze ani ja ho nemam a v 2.clanku sa
doporucuje pouzit toto
http://www.effbot.org/zone/console-index.htm

Na tomto linku maju este nejaku Python CRT Library pcrt.py
http://www.vex.net/parnassus/apyllo.py?i=243256747
ale ci funguje aj na UNIXe aj vo Windows neviem.

sebastian <sebastian na sendmail.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
11.10.2006 21:30
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
[Tutor PyCZ] "nahrada" pascalske knihovny CRT

Zdravim,
existuje "nahrada" pascalske knihovny CRT? Potreboval bych aby fungovala
jak na WinXP tak na Linuxu ale nejak se nemuzu dopatrat ;-)

Diky, Seb.