[Tutor PyCZ] "nahrada" pascalske knihovny CRT

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pátek Říjen 13 09:04:21 CEST 2006

>vyvijet pro jeden skript textove i
>graficke rozhrani se mi nechce ;-)

Preco nie aj tato moznost?  Ked to nejde inac volil by som na tvojom
mieste prave tuto moznost.
Robil som to tiez - nic na tom zas take tazke nie je, lebo nato je OO.
Spravis skript1, ktory obsahuje class K1 s celou funkcionalitou.
v skripte 1 v if __name__ == "__main__":
si vytvoris pouzitie instancie K1 s textovym interaktivnym rozhranim,
alebo commandlinove pouzitie s roznymi option-mi.

Potom urobis skirpt2, ktory naimportuje skript1 a obsahuje K2
class K2(K1)
K2 zdedi vsetko z K1 a do tohoto klasu si este prirobis GUI

Vidim dokonca na tom vyhodu, ze funkcionalitu takychto skriptov mozes jak
interaktivne tak ako batch a okrem toho je v tom oddelena funkcionalita od
GUI.

Takto hladas este len nahradu za CRT a ak ju aj najdes bude ti este trvat
kym otestujes, ci bezi rovnaho na oboch tvojich platformach.
Moze sa ti dokonca stat, ze na problem s nou narazis az ked uz budes
naostro programovat.
Ak by si zvolil moznost, ktoru som ti uviedol hore, uz si mohol namiesto
hladania pracovat na funkcionalite a textovom/commandlinovom rozhrani,
pripadne ho mat uz hotove :-)

sebastian <sebastian na sendmail.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
12.10.2006 18:53
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ] "nahrada" pascalske knihovny CRT

mno jde mi o to ze potrebuji mit jeden skript ktery pojede jak v konzoli
na win tak pod linuxem ... pouzil bych tkinter jenomze bych rad aby sel
skript pustit i pres ssh (pochopitelne jen na linuxu) ... pokud nenajdu
uspokojive reseni stejne budu muset pouzit tkinter a misto ssh chodit na
tucnaka pres nejakeho x klienta ... vyvijet pro jeden skript textove i