[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

superman feed na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 22:19:14 CEST 2006

> Asi bych se mel trochu rozepsat o tom co vlastne hledam.
>
> Kdyz jsem studoval mel jsem furu casu a vubec mi nevadilo ucit se treba
> tri mesice assembler nejakeho exotickeho procesoru prestoze jsem vedel
> ze to pouziju jen jednou.
>
> Ale ted mam casu malo ;-) a kdyz uz do neceho investuji svuj cas chci
> aby se to v budoucnu dalo pouzit na co nejvice veci (proto se taky ucim
> Python a ne "nove" C++ ;-)).
>
> Proto tolik premyslim nez se zacnu neco ucit ... a proto tolik premyslim
> co zvolit ... vim ze neexistuje jednoznacna odpoved ale jde o to co je
> [...]

Tohle znám, tomu se říká z rohu do rohu. Nejdříve se člověk učí všechno
a pak se nechce učit vůbec nic. :-( A jít tzv. na jistotu. Ale zklamu
Vás, stejně si nepomůžete a stejně budete narážet, protože moje
zkušenosti jsou takové, že ačkoli Vám kdekdo poradí, stejně narazíte na
problémy.

Podle mě u Tk narazíte na to, že jeho schopnosti jsou malé, nemá tolik
widgetů a jakmile budete potřebovat nativní věci v GUI, tak pohoříte
jako papír. S Tk jsem nikdy moc nepracoval, ale logicky bych tohle
očekával, pokud se mýlím opravte mě, prosím.

U wxPython tyhle problémy nejsou, ale jsou problémy jiné. Například v
případě chyby se otevře okno, vypíše se chyba, okno se okamžitě zavře a
aplikace se ukončí. Výborný kurs rychločtení, akorát se mi fakt ještě
nepovedlo přečíst popis chyby za desetinu sekundy... Takže pokud budete
psát bezchybné programy jste z obliga :-)