[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Úterý Říjen 17 00:04:21 CEST 2006

Licence nas amatery moc netrapi :-).
Uprimne receno pokud bych si mel otevrit sw firmu a delat v pythonu tak
bych
si asi do nakladu zahrnul zakoupeni licence na pyqt ;-)

Dne Mon, 16 Oct 2006 23:24:22 +0200 napsal/-a superman <feed na centrum.cz>
zprávu následujícího znění: