[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Říjen 17 11:32:52 CEST 2006

sebastian napsal:
> [...]
Málokde se dá tak málo mluvit objektivně jak tady, u srovnávání GUI.
Jediné objektivní je snad to, což ale nemusí být pro tebe relevantní,
je, že vývojáři stále drží v distribuci Tkinter. Na toto téma kdysi měl
tu pěkný příspěvek ViNiL.

Co se týče mě, tak když jsem začínal, tak jsem vyzkoušel to i to. Zůstal
jsem, a zůstávám stále, u Tkinter. Už jsme si na sebe tak nějak zvykli.
;-) Možná může mít starobylé metody a postupy, ale pamatuji, že mi na
začátku, připadali intuitivnější, snadnější než wx. Možná to bylo také
proto, že mi nikdy moc OOP k srdci nepřirostlo a u Tkinter mám svobodu
si vybrat. Kdybych teď měl na něco přecházet, asi zvolím GTK...

Být tebou, tak nevím, ale já kdybych začínal, myslím úplně začínal, asi
bych znovu zvolil Tk, a pak přešel na GTK.

Pavel Kosina